Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Min moppe är en fin sak!!!

Publicerad 2009-03-20 16:36:19 i Allmänt

Det är väldigt på tapeten att prata om familj och barn.
Och att skaffa barn blir allt populärare.
Att skaffa barn är inte längre att skaffa barn utan att skaffa en accesoar till  för att leva ett vanligt svensson-liv.
Senast igår var ämnet familj och barn uppe i programmet Debatt i SVT (ett program jag gillar att titta på eftersom dom tar upp intressanta ämnen)

Tacka vet jag mig som inte tänker skaffa barn.
För fy fan vilket jobb och arbete det är att skaffa barn. Och dyrt är det med.
Jag som säkert knappt skulle kunna flytta ihop med nån eftersom jag vill ha det tyst, eftersom jag bara älskar min radio och nåde den som stör mig genom att prata när jag lyssnar på en radio.
Uppfylls det kravet så kan jag säkert flytta ihop med nån. Hoppas det bara då inte är nån jättepedant städnisse eftersom jag gillar att ha det lite som en ungkarlslya i mitt rum där jag bor hemma hos min mormor.
(Fy fan sä jag eftersom hon inte kan hålla käften stängd hur många gånger jag än säger till henne...)

Jag längtar så till och saknar min moppe sååååå!!!!!!!!!!!!
Vill ha hem den så jag kan ut och köra terräng med den hemma...
Men brossan har ju den på verkstan där han jobbar och fixar å trixar med den.
Den dagen han är färdig och jag har fått hem den kommer jag inte vara kontaktbar eftersom jag då kommer att köra moppe som fan nere i Rällaskogen. Eller på annat håll oxå för den delen.
När jag kör moppen vet man aldrig vart jag kör åt eller hamnar till slut...
Läntar till dom dagar då det kommer vara varmt och soligt ute för då kommer jag ha massor av moppe utflykter i sommar, dom dagar jag kommer vara ledig vill säga. 
Kommer vid ett senare tillfälle att ladda upp en bild på min moppe så alla kan få se den.
Hörs en annan gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela