Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Spa-miniwekeend

Publicerad 2009-03-10 14:43:43 i Allmänt

I helgen var jag iväg på en liten miniwekeend på Ronneby brunn med några jobbarkompisar.
Jag bara säger det: hotellet var fäscht, fint och 3vligt. Sängarna hur sköna som helst, vattnet i poolen var varmt och jätteskönt. Massagen som jag fick (jag fick ryggmassage) var jättebra och skön.
Maten var helt okej. Synd bara att jag hade huvudvärk på kvällen så jag fick inte i mig alls mkt av maten.
Menyn var kallrökt lax med tomatcreme till förrätt ( det föll inte mig i smaken, men jag smakade iallafall), fläskkotlett med klyftpotatis till huvudrätt och dessert. Efter att jag fått i mig ca sex tuggor av huvudrätten fick jag gå upp på rummet för att lägga mig pga huvudvärken men den gick över sen som tur var.
På morgonen var det då hotellfrukost: superb!
Efter det var det jag som ensam ur mitt sällskapsgäng som gick en promenad i brunnspaken som är jättefin.
Skulle vara kul att åla dit på våren eller sommaren för att se hur brunnsparken är då.
Det var min 3vliga miniwekeend med ett trevligt sällskap som varade söndag till måndag.
Dit hade jag gärna åkt fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela