Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Snart!!!

Publicerad 2009-06-10 18:09:33 i Allmänt

Snart, alldeles snart (redan nästa helg) är det midsommar.
Fy fan vad tiden har gått fort.
Då är jag inte ledig. Jag jobbar. Så är det för tredje året i rad...
Sällan jag är ledig på helger, om aldrig under sommaren.
Idag har jag i alla fall bett om ledigt en helg i juli.
Eller snarare bara påmint chefen om att jag vill ha ledigt en specifik helg.
En helg i juli ska jag, lillbrossan och några kusiner till Göteborg och
göra den stan osäker.
Så är det tänkt i alla fall.
Om jag får ledigt den helgen är en annan femma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela