Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Midsommar!

Publicerad 2009-06-12 15:30:06 i Allmänt

Tänk att snart är midsommar här, redan nästa helg.
Det ska jag fira genom att jobba (som jag nämnt förut).
Vad jag inte nämnt är att jag kommer få jobba minst 33 timmar den helgen (utspritt på tre dagar), om det inte kommer till nån övertid, vilket jag får räkna med att det kanske det gör.
Jag kommer vara så trött den helgen. Då lär det verkligen vara sova, jobba, sova, jobba som lär vara min grej den helgen. Plus lite frukost och middag då också.
Kvällsmat lär jag väl vara för trött för...

Och sommaren är det inte mycket med.
Typiskt att det ska vara sommarväder när jag jobbar och höstväder när jag är ledig...
Jag vill ha det tvärtom: Ledighet+Fint väder= Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela