Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Glömde...!

Publicerad 2009-06-23 17:12:10 i Allmänt

Jag glömde ju säga i förra inlägget att grillkalaset i fredags var hut 3vligt som helst.
Vi var väl ett 30-tal personer totalt, varav tiotalet barn som tyckte mycket om poolen som var uppsatt i trädgården där vi var. Studsmattan var också rätt populär hos dom.
Då när vi satt där vid långbordet som var uppställt, fick jag lust att klättra i träd.
Men det gjorde jag inte. Synd! Ångrar det nämligen nu.
Dom hade nämligen ett antal träd som var väldigt lämpliga att klättra i...

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-23 20:50:09

Kul att du också gillar den serien! :) Hoppas du får en trevlig kväll.

Postat av: E

Publicerad 2009-06-23 21:26:48

Så du gillar Morden i ...

så jävla bra ,! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela