Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Up to date!!!

Publicerad 2009-07-22 14:40:33 i Allmänt

Lördag: Blev tidigt upp, för mig och brossan uppstigning vid ca kl. 04.40, för vidare åktning till Karlskrona för att möta upp några där vid kl. 06.00. Därifrån vidare färd till Göteborg. Vi varr ett gäng på 8 pers som åkte ifrån Karlskrona.
Vid ca kl. 12.30 checkade vi in på vandrahemmet vi bodde på för att sedan gå och äta lunch och efter det gick vi på stan.
Söndagen gick vi på Liseberg från att dom öppnade (kl.11) till att dom stängde (kl.22). En lång dag med andra ord och massor med åkturer i alla möjliga attraktioner. Mest åkte vi Balder.
Vi var ett gäng på 14 pers som var där och gick runt, varav sex gick hem lite tidigare än oss andra.
På måndagen var vi fem personer som gick på Universeum och kollade in det stället, de andra tre åkte hemåt vid ca kl.10. Vi som gick på Universeum gick där i ca 3 timmar innan vi åkte til Tylösand och badade för att därefter åka hem. Jag kan ju säga det att vågorna i Tylösand i måndags var inte dåliga. Fattades bara surfingbräder så hade den dagen varit gjord. Kul hade vi och jag ångrar inte att jag följde med till Universeum och Tylösand fast det innebar att jag kom hem hem framåt ca kl. 21.30 den kvällen och skulle börja jobba kl. 05.00 dagen därpå. Men det gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela