Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Morden i Midsommer

Publicerad 2009-07-14 16:03:32 i Allmänt

Ikväll är det det sista avsnittet av Morden i Midsommer.
Britterna vet hur dom ska göra bra serier, det säger jag bara!
Synd bara att dom gjort just denna serie bara fyra avsnitt lång.
Jag kommer att sakna den så tills den förhoppningsvis återkommer nästa sommar.
Det har faktiskt blivit lite av en tradition att den återkommer sommar efter sommar...

Idag är det då den 14 juli. Grattis säger jag till kronprinsessan Victoria som fyller år idag.
Idag firas hon på Solliden på Öland. Denna firardag där har nästan blivit Ölands nationaldag. 
Idag på Strand Hotell, där jag jobbar, har jag sett Måns Zelmerlöv, Salem al Fakir och Richard Olsson.
Fler kändisar bor här förstås, men dem har jag inte sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela