Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Längtan efter något....

Publicerad 2009-07-16 17:43:14 i Allmänt

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, sägs det.
I det här fallet är det det motsatta. Jag kommer vänta för länge på något gott...
Imorgon eftermiddag/kväll ska jag och brossan ner till farsan och sova över hos honom.
För på lördag morgon ska vi upp tidigt. Tidigare än vad jag brukar gå när jag börjar tidigt på jobbet.
På lördag morgon ska vi till Götebord. Det ska bli skoj.
På söndag ska vi gå på Lisseberg. Jag MÅSTE prova deras nya åkattraktion. Plus deras från ett antal tidigare somrar.
Eftersom jag inte har varit på Liseberg på x antal år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela