Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Kvällsdopp och sömnlös!...

Publicerad 2009-07-11 07:56:27 i Allmänt

Igår förmiddag åkte jag in till morsan i Kalmar.
Inte anade jag då att jag skulle vara kvar så länge.
Åkte till morsan, lånade datorn, la in musik på min mp3-spelare, surfade runt på "the great" internet.
Åkte in vid runt kl.09.20 från Rälla där jag bor. Framåt tidig eftermiddag kommer först två grannar till morsan som jag pratar lite med. Senare kommer den ene av dom och en tredje granne tillbaks och vi pratade. När granne #4 kommer sätter vi oss hos henne.
Under dagen hann vi med både ett litet vattenkrig, prata massor av skit och skvaller, spela lite PS2 och på kvällen gå och ta oss ett bad i havet. Det var inte alls så farligt kallt i vattnet som jag först trodde!
Efter det var det hem till en granne och se på film och sen upp till en annan och se på tv.
Framåt kl. 01.30 kom jag i säng, dvs morsans bäddsoffa. Då var det försent att åka hem...
Upp tidigt idag vid ca 07.15 (vaknade ett tag innan alarmet var satt (07.30)), tog en dusch för att kvickna till.
Idag ska jag jobba men nu ska jag till en granne. Vi ska nämligen ha en frukost ihop några stycken grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela