Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

En poetisk längtan

Publicerad 2009-07-31 22:06:18 i Allmänt

För första gången på hela denna sommar är jag ledig på en söndag och det redan nu på söndag.
Utav fyra stycken i augusti är jag ledig tre och det känns jätteskönt.
Dom senaste tre somrarna har jag inte varit ledig en enda söndag alls när jag jobbat på Strand hotell i Borgholm under högsäsong för då är det nästan alltid mest att göra...
På måndag är det personalfest. Då kommer jag att vara trött för jag börjar klockan 05 på måndag så det blir tidig hemfärd för min del från den festen. Men jag kommer att längta hela kvällen på min säng då.
Men det ska bli skoj att se hur den kvällen artar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela