Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Bada och tragiska liv!

Publicerad 2009-07-01 18:34:35 i Allmänt

Ikväll blir det nog inte någon badning.
Mest för att det inte verkar vara väder till det: mulet till tusen och förut verkade det åska lite.
Så det får bli en annan dag. Förslagsvis imorgon. Hoppas jag får med mig en eller flera polare då.
Det är alltid roligare om man är åtminstone är två stycken som är och badar ihop.
Imorgon är jag dessutom ledig, så då kan jag bada länge.
Plus gå runt på stan (förmodligen Kalmar) och göra en massa andra saker man kan göra när man är ledig.

Läste i gårdagens Aftonbladet att några Michael Jacksson-fans hade tagit livet av sig ihop.
Är ju hur sjukt som fan.
Tar man livet av sig för att en artist dör då är man tragisk som in i helvete.
Är man hysteriskt ledsen för att en "idol" dött så är man lika sjukt tragisk.
Vet inte vilket av dom som är värst.
Skaffa ett liv för fan!! Och gå inte och "avguda" en jävla artist, för så jävla bra blir aldrig, har aldrig, eller kommer aldrig  någon att bli ever!!! Tro det och ni är så tragiska i huvudet så det är inte klokt.
Ni är inte värda ett piss av min tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela