Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Äta sunt och frysa

Publicerad 2009-07-09 17:32:25 i Allmänt

Alldeles snart ska jag gå och sätta mig på mitt favoritcafé här i Borgholm.

Ta en fralla eller två, för jag är hungrig och har inte ätit sen lunch.

Kaffe ska beställas in, såklart!, och så ska jag sitta där och äta frallor som översvämmas av nyttigheter som sallad, tomat, gurka och lite groddar. Samt ost. Jättegoda frallor är det!
Så ska jag passa på att läsa lite tidning.
Nej men nu ska jag gå och köpa ciggaretter...
Förmodligen så blåser det lite kallt ute och är mulet och jag som inte tog med mig juacka eller långarmad tröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela