Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

VARNING: FARLIG DUMHET!!!

Publicerad 2009-12-10 13:56:36 i Allmänt

Surfade runt lite på aftonbladet.se. Snavar över en krönika av Malin Wollin.
Och går upp i varv till hundra när jag läser slutet. Tillåt mig citera hennes slutord:
"Och behöver jag ens skriva ut att de som störs av bebisar innerst inne längtar efter att bli befruktade?"
Så alla VILL bli med barn?? Tror inte det!!
Se bara på mig. Hur många gånger har inte jag sagt att jag INTE vill ha barn?
Och här antar Malin Wollin att bara för att man är kvinna vill man automatiskt ha barn.
Det är såna människor, som antar att jag vill ha allt de har, som jag så våldsamt vill ta ner på jorden!!! Såna personer är bara jobbiga idioter som inte har ett eget liv och som är avundsjuka på oss som vågar stå emot det som är så antaget av de flesta att alla vill ha.
Nu HATAR Jag INTE barn. Men jag ÄLSKAR DOM INTE HELLER. Jag är bara en sån person som helt enkelt bara accepterar att det finns barn.
Anledningen till att jag läste Wollins Krönika var att jag läste detta.
Sen läser jag detta och håller med det mesta. Men jag tycker samtidigt att Katrin är en väldigt konstig person som kläcker ur sig detta när hon själv ska ha barn.

Sen får jag syn på denna artikel. Det enda jag har att säga i denna sak är att den som köper en mobil till sin lilla unge är en urbota dum idiot!!
Men å andra sidan är det bara min åsikt, men min åsikt likafullt. Och jag står fast vid vad säger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela