Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Julklappstider

Publicerad 2009-12-08 14:00:39 i Allmänt

Så här i juletider är det alltid massa julklappsönskmingar.
(Vilket det iofs också är inför födelsedagar.)
Iår spås julhandeln slå rekord, oavsett den "kris" som råder...
Och sämre är inte jag, utan att ha massa julklappsönskningar.
Mest bara massa böcker då förstås, men det passar ju en som gillar böcker.
Och så önskar jag mig sockar. Jag vet inte hur många par sockar jag har fått
slänga den senaste månaden bara för att de gått sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela