Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Jag bara ÄLSKAR katter

Publicerad 2009-12-18 10:20:31 i Allmänt

Varför jag gillar katter?? För att dom är söta och härliga förstås.
Och så har vi ju det här då förstås. Är det inte underbart med katter??
Och så låter de så sött när de mjauar. Vad mer kan man begära??
Tänk vad man kan hitta på Youtube...

Och så visste jag inte detta.
Men likförbannat komm ej jag inte dricka alkohol varje dag.
Det räcker med de få gånger per år som jag redan gör detta.
För det finns annat som är minst lika nyttigt men som inte innehåller alkohol.
Som frukt och sallad. Då tar jag så gärna det istället.
För att gå runt med alkohol i kropen varje dag kan inte vara kul.
Då blir jag hellre hög som ett hus på musik istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela