Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Icke igen!!!

Publicerad 2009-12-11 15:48:21 i Allmänt

Jag tror icke att jag kommer att färga mitt hår igen...ICKE!
För så ambivalent som jag har varit så är det inte värt det besväret.
Det är för jävla jobbigt att vara ambivalent, och då gällrt detta bara hårfärgen.
Men det är ju enkelt fixat: INTE en hårfärgning till. Det får räcka med denna.
Förstår verkligen inte dom som kan färga sönder sin naturliga hårfärg.
Men det är bara synd för dom tycker jag. Är man inte nöjd med sin naturliga
hårfärg, som jag är, då får dom stå för att dom färgar sänder den.
Men det tänker absolut inte jag göra....
JAG SAKNAR MIN RÖDA HÅRFÄRG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela