Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Hej mitt vinterland...

Publicerad 2009-12-20 11:42:14 i Allmänt

NU ÄR JAG HÄR!!!
Fan vad snö det är ute.
Har inte varit det på år. Men jag är glad!
Snart är det jul och den blir vit. Bara härligt!

Och på tal om helger.
Det är märkligt hur folk bara "lägger ner" sitt bloggande under helger...
Från att vara rätt aktiva mitt i veckorna, så är helgerna nästan döda.
Eller i alla fall är det så av dom bloggar jag läser.
Men det är väl så, (var har jag nu läst det??):
Att dom som har ett liv spenderar inte all sin tid på bloggen (eller nätet).
Tycker jag låter mycket vettigt. Vilket betyder att jag har ett liv...
Hipp hipp hurra!! vad bra. (Men så har jag det också).
Men är det några bloggar jag inte tål så är det de så kallade "modebloggarna".
Usch och fy vad tråkiga säger jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela