Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Hatar, hatar, HATAR

Publicerad 2009-12-27 18:50:47 i Allmänt

Just nu hatar jag min ugn. Den funkar inte som den ska...
Eftersom den inte vill vara som en normal ugn har jag fått
gå till morsan och låna hennes ugn för att göra min mat.
Jag ska ha kyckling till mat och efter att den stått inne i min
ugn i nästan 1 och en halv timme utan att bli ens halvfärdig
så gav jag upp och gick till morsan.
Nu hoppas jag att jag verkligen får en ny efter att jag sagt till
dom på kontoret imorgon.
Allra helst vill jag bara slänga ut min ugn genom köksfönstret...

Kommentarer

Postat av: Madde Gustavsson

Publicerad 2010-01-06 15:34:43

hahahahaha gud vad jag känner väl till det där.. hahahahah...

Hoppas du har det bra i snöovädret..

Läser mer av din kära blogg sen senare..

kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela