Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Flytthjälp

Publicerad 2009-12-31 12:22:46 i Allmänt

Igår var jag och hjälpte en kompis att flytta lite grejer.
Hon ska flytta till en mindre som inte är riktigt lika dyr som den hon har nu.
Men vi hann inte flytta riktigt så mycket som vi hade hoppats på. Men det
gör inget. Vi ska träffas på lördag igen, med den skillnaden att då har vi släp
längre tid än vad vi hade igår så då ska vi hinna mer.
På kvällen bjöd hon på mat och sen kom A som vi satt och snackade och hade 
lite trevlig tid med tills jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela