Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Oceanen som kallas internet

Publicerad 2009-12-03 15:22:21 i Allmänt

Så sakteliga börjar de smyga sig in på den svenska marknaden, e-boksläsarna, en artikel om det här.
Men jag säger då det: Jag tror fanimej att jag kommer att föredra den vanliga, gamla hederliga boken som det går att bläddra i!!

På tal om utseende i förra inlägget:
"Har du också tröttnat på allt tjat om kilon hit och kilon dit?  Frågan är om vi pratar för mycket om hur vi ska se ut istället för att fokusera på hur vi egentligen mår och vara nöjda med oss själva? Vad tycker du?"
Taget från amelia.se, kolla in mer här.

Och här om att drabbas av missfall ur mannens perspektiv.
Det är bra att detta ämne behandlas utifrån mannens perspektiv för att överväga att annars rapporteras det bara utifrån kvinnors perspektiv. Som om inte männen också har känslor??

Är du en av alla dom som suger åt dig av alla dessa bli-lyckligare-tips? Vill du ha några till??
Här har du!! Ha så gött...

Det är otroligt skoj att surfa runt på det stora ocean som kallas internet och kolla vad som finns därute. Att det aldrig sinar, utan bara blir större. Snart så kommer det väl att finnas en apparat som vi kopplar upp oss på intenet, bara genom att sätta denna apparat vid tinningen och tänka på internet...
Inga onödiga stationära eller bärbara datorer, det vore nåt. Skulle säkerligen spara massa naturresurser, då denna tekniska uppfinning skulle vara sisådär 5-6cm lång som mest och1-2cm bred. Vore definitivt nåt!!
Synd bara att jag inte är så teknisk av mig att jag skulle kunna uppfinna denna apparat alldeles själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela