Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Detta tröttsamma, jävla väder...

Publicerad 2009-12-07 10:22:22 i Allmänt

Är det nåt annat väder än gråmulet?? Det är knappt...
Igår var det att solen sken igenom en aning, men det varade inte länge.
Dom allra flesta dagarna är det bara så grått så det blir mörkt inomhus.
Det är så grått och mörkt så jag blir bara trött av det hela.
Vill mest bara ligga i min sköna säng och ha det bra, med det här vädret ute...
Kan inte nån fixa lite kyla och snö iallafall??
Då har man iallafall nånting att göra ute.

Jävla, gråa tråkiga dagar!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela