Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Inte många kvar

Publicerad 2009-08-25 21:56:16 i Allmänt

Idag var det min nästsista morgon som jag började kl. 05 på jobbet.
Känns skönt när sista dagen (som är på fredag) är över, för att åka till jobbet på morgonen en dag och inte komma hem förräns kvällen dagen efter är inget kul. Skulle kunna åka hem och dit igen, men det känns onödigt när jag bara hinner vara hemma i fem minuter innan jag måste åka igen för att hinna lägga mig i rimlig tid för att inte vara slutkörd när jag ska gå upp ca kl. 04 på morgonen.

Om en månad så är det Ölands Skördefest.
Det ska bli riktigt gött. Visserligen håller den på i fyra dagar, men det känns surt att jobba två av dom. Hade jag varit ledig alla fyra dagarna hade jag åkt runt som in i helvete antingen själv på min moppe, eller med en granne i hennes bil...
Men nu kommer jag bara att kunna detta på två av dagarna. Älskar annars att åka runt på Ölands Skördefest.
Och det vädret som brukar vara då brukar vara det bästa som finns: höstigt, lite kyligt i luften och soligt.
Kan inte bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela