Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Influensahysteri=överdrivet!!

Publicerad 2009-08-21 21:34:29 i Allmänt

Hela den uppblåsta bubblan av hysteri kring den nya influensan går mig som in i helvete på nerverna.
Och senast idag läste jag i Barometern att det lär bli gratis med vaccineringen mot just den influensan.
Här har vi en hype som heter duga.
Finns det inte något annat som våra svenska skattepengar bättre (och hellre!) skulle gå till än denna skitsak.
Är riktigt irriterad över en del människors så dumma rädsla för nåt nytt.
För att sedan förlita sig på något som inte hunnits testa om det verkligen fungerar???
Skaffa er ett förstånd som kallas duga istället och sluta hosta i nävarna så har vi kommit en bra bit på vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela