Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Vårvädret!

Publicerad 2009-04-06 13:54:10 i Allmänt

Idag är det ett himla fint vårväder och det blåser knappt heller vilket gör så mycket skönare och härligare ute.
Bara väntar och längtar till det är så pass sommar och so och varmt ute att man kan bada ute i havet också, och dessutom sitta ute i trädgården eller ligga på stranden föra att sola och bara är och njuter av att det är sommar.
Sommaren kan inte komma nog foort, men den ska ju ta lite tid på sig för att komma.
Jag längtar tills jag får min kära mppe så att jag kan ta och köra ute med den på långturer och ta picknick.
Längtar till sommaren också för att då kan vara vara ute hur länge som helst i det sköna vädret utan att behöva ta på sig för att börjar bli kyligt, att man kan vara ute och grilla med kompisar och bara hänga och snacka skit....

Redan nu är det ju hur skönt som helst ute men det är inte riktigt så varmt ute än att man inte behöver ha med sig iallafall en tunnare jacka eller långarmad tröja.
Längtar faktiskt lite till att jag får börja på mitt sommarjobb, hur konstigt det än låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela