Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Våren!

Publicerad 2009-04-01 17:25:11 i Allmänt

Nu tror jag att våren har kommit på riktigt för i år.
Sånt vårväder som det har varit dom senaste dagarna.....
Jag gillar det och jag längtar tills det blir ännu varmare och jag längtar till sommaren.

Idag är det första april och en oficiell skämtdag. Nåt som inte jag har tagit fasta på.
Det brukar jag typ aldrig. Varför är 1: april och 1: maj utsedda till oficiella dagar att skämta på??
Det förstår jag inte. Varför inte ta bort denna statusen på dessa dagar, för jag tycker bara att det är onödigt...

Idag har jag faktiskt suttit ute och solat för första gången iår!
Det var faktiskt rätt skönt!!!
Och det kommer fler dagar och fler möjligheter att göra det. Jätteskönt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela