Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Sol och vår

Publicerad 2009-04-13 15:27:51 i Allmänt

Nu är det sol och vår ute så mycket att man bara vill vara ledig och ha sommarlov
Nu kommer jag inte jobba förrän i maj så det blir som ett sommarlov för mig nu, fats mer i formen av ett kort vårlov...
Nu ska jag bara ut i solen och ha det lite bra innan jag ska ta bussen hem och inte ha det så kul hemma.
Där det aldrig är så kul för den delen. Men hade jag bott ensam i en egen lägenhet hade det varit jätteskoj att komma hem, för då vet man att man har allt för sig själv, man kan göra vad man vill utan att ta hänsyn till nån annan och man slipper att någon kommer och stör en i tid och otid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela