Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Lite resultat

Publicerad 2009-04-17 18:56:28 i Allmänt

-Sambandet mellan att en person upplever smärta och att sedan känna sig lite bättre av en lätt smekning på armen har nu svenska forskare hittat. (Ölandsbladet 14 april 2009)
-Att blogga kan vara en riskfaktor för att förlora sin a-kassa. Som det mesta så beror det på hur man bloggar:om man har det som en dagbok och inte får ersättning för det eller om man bloggar och får reklamintäkter och då hamnar i en gråzon. (Metro 3 april 2009)

Att få blogga ska ju alla få göra utan att riskera nånting. Att som den f.d. Volvoanställde som fick en förfrågan om att blogga på Smålandsposten utan att få nån ersättning och ändå inte få a-kassa tycker jag bara är sjukt....
Att överhuvudtaget blogga är ju en populär grej nu i dagens samhälle. Och det är ju bara fler som införskaffar sig en blogg. Sen är det väldigt populärt (särskilt bland tjejer, dock inte jag) att läsa modebloggar.
Jag tycker dom inte är så intressanta, utan mer dom som handlar mer allmänt om samhället i dag och lite om andras vardagsliv och åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela