Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Lite nyhetsstatistik

Publicerad 2009-04-12 20:38:32 i Allmänt

*Enligt statistik från Förpacknings- och tidningsinsamlingen var invånarna Borgholms kommun bäst förra året på att källsortera med ca 145 kg per person. (Riksgenomsnittet var ca 80kg per person) (Ölandsbladet 9april 2009)
*1 av 5 svenskar har inget sparkapital alls
*26 miljoner e-fakturor skickades till privatpersoner förra året, en ökning med 44% (Östran 9 april 2009)
*Enligt en studie från Karolinska Institutet är risken att drabbas av åldersdemens mindre om man har en utåtriktad  och avspänd personlighet och livsstil. (KA nr 9 2009)

Lite smått och gott-fakta.
Fast det här med e-fakturor fattar jag inte riktigt kruxet med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela