Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Läsa blogginlägg

Publicerad 2009-04-28 16:16:21 i Allmänt

Igår var jag i Borgholm på biblioteket för att låna en dator. Och jag bara säger det att det märks när man inte varit vid en dator på ett tag, vet inte när jag satt framför en sist. Typ i mitten av förra veckan kanske. Och det är många blogginlägg som man inte har läst i dom bloggar man följer....
Det var nära 90 blogginlägg, fy fan va folk hinner blogga på en halv vecka, det är förundransvärt....
Så det var bara att läsa.

Igår var mormor med en av katterna på djurkliniken för ett sår han på ett mystiskt vis fick i baken förra veckan. Givetvis skulle vi upptäcka det när det var helg så det var snällt att vänta till igår. Dom var tvungna att sy lite men det gick bra. Smärtstillande och antibiotika ska han få ett tag nu.
Och självklart vill han ju ha bort den där tratten i plast han fick runt huvudet för att inte slicka sig därbak så stygnen åker väck. Men det ska (nog) förhoppningsvis gå bra för kissekatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela